جراحي بيني | قيمت جراحي بيني جراحي بيني | قيمت جراحي بيني .

جراحي بيني | قيمت جراحي بيني

عمل جراحي زيبايي بيني مردان

Broken-nose

فوق تخصص جراحي پلاستيك و زيبايي در ارتباط با گرايش مردان در سنين بالا به انجام جراحي پلاستيك و زيبايي بيني، گفت: با توجه به اين كه شرايط فيزيولوژيك بدن و چهره افراد در سنين بالا دستخوش تغيير مي‎شود، فرد مي‎خواهد احساس جواني و شادابي داشته باشد.

دكتر سيدنجات حسيني اظهار كرد: جراحي بيني از جمله جراحي‌هاي شايع در ايران است كه متأسفانه روند رو به افزايش آن مشكلات زيادي در پي داشته است. اما آنچه در اين بين بيش از هر موضوعي مي‎تواند مورد توجه قرار گيرد، آسيب‎هاي روحي و رواني ناشي از جراحي‎هاي ناموفق است.

وي افزود: نقش بيني در زيباشناسي از آنجا كه در وسط صورت قرار دارد و بارزترين واحد زيباشناختي صورت است، در رابطه با ساير اجزاي صورت به خصوص چانه، لب‎ها و ابروها بررسي مي‌شود. با افزايش مشغله فكري، اعتماد به نفس در بين افراد كاهش مي‎يابد. عواملي مثل انحراف بيني و افتادگي پلك، باعث تمايل زياد مردم به اين عمل مي‌شود.

حسيني عنوان كرد: افرادي كه در مقايسه چهره خود با ساير افراد از اعتقاد به نفس كمتري برخوردارند در واقع از يك نوع اختلال مشكلي بدن رنج مي‌برند كه حتي با عمل زيبايي اين افراد بهبود نمي‌يابند و ترجيح داده مي‌شود كه عمل نشوند.

اين دانشيار دانشگاه در پايان گفت: از عوارض ناشي از اين جراحي مي‎توان به اختلالات تنفسي و بدشكلي در فرم بيني اشاره كرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۱:۵۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :